joi, 9 aprilie 2009

Nu credeam ca trebuie sa vorbesc.Era mai bine cind taceam.Dar acum cred ca ar fi egoism sa tac.Oare am fost un egoist ? Sau poate un iresponsabil ? Sau poate un las ? Sau poate toate la un loc.Nu prea imi pasa ce se intimpla in jur atita timp cit puteam sa citesc linistit o carte sau sa lucrez la un proiect nou.Dar anii au trecut si se pare ca sunt sub invazie.Si cind lumea este invadata ,nu stiu de ce am inceout sa ma simt responsabil.Poate am si imbatrinit.Sau poate invazia de mitocanie si impostura nu o pot suporta.Probabil nimeni nu va citi aceste rinduri,si daca ?
Am fost si sunt liber.Libertatea este in mine si nu mi-o poate lua nimeni.Dar poate am avut si sansa sa pot ,sa o construiesc.Oare copii mei au aceasta sansa ? Invazia acopera ca un noroi tot ce este in jurul nostru iar eu tac.De ce tac sau de ce rid.Din prostie de buna seama .Nu mai vreau sa tac.Nu sunt un moralist extrem dar sunt un adept al bunului simt.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu