joi, 30 aprilie 2009

Si daca nu e asa ?

M-am mirat cind am crezut ca am cazut.La inceput mi s-a parut ca este o gluma, o stare de somn.Domnii se uitau la mine si rinjeau.Inca nu aveau curaj sa rida.Am incercat sa ma ridic si am constatat ca nu vreau.Sau mai bine zis imi era greata.Greata de unde fusesem pina sa ,,cad".Domnii se plictisisera de incertitudine si se buluceau unul cite unul spre iesire.,,Timpul e bani" si ei aveau buzunarele pline de timp.Aveau o singura problema sa cheltuie timp.Si asa am ramas singur.Telefonul suna din ce in ce mai rar.Mesajele din ce in ce mai mitocanesti.Deveneam din ce in ce mai mult un TU.Si daca .Eu eram din ce in ce mai eu.Eram o implozie ceea ce ma facea din ce in ce mai dens si mai greu.
G A T A ai luat-o razna lumea e plina de probleme si tu bati cimpii.Gigi e liber,base scade in sondaje,porcii ne dau gripa,criza musca din economie,fotbalistii sunt plini de bani,pitipoancele sunt pline de bani,nu se mai poarta siliconul,politica,sex,furturi,stele de iarmaroc.Bani,bani,bani.....,,Si pe pamint idiotii au arme".Si dac nu e asa ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu